Veolia România Soluții Integrate (VRSI)

Servicii de furnizare a apei potabile și de canalizare

 

Veolia România Soluții Integrate este o companie cu expertiză multiplă, care asigură atât servicii de apă și canalizare, cât și servicii de furnizare de energie termică pentru centre comerciale, instituții de cercetări, dar și pentru diverse localități, în special, din zona metropolitană a Municipiului București. Operatorul este un partener de încredere pentru comunitățile în care operează. Acesta oferă soluții, tehnologii de ultimă oră și expertize multiple care să răspundă nevoilor actuale ale consumatorilor în concordanță cu cerințele de protejare a mediului.

 

În anul 2007, Veolia România Soluții Integrate a semnat Contractul de delegare a gestiunii serviciilor publice de alimentare cu apă şi de canalizare pentru orașul Otopeni din județul Ilfov, pentru o perioadă de 25 de ani. În ianuarie 2024, compania a semnat prelungirea contractului până în 2045, furnizând serviciile de apă și canalizare pentru cei peste 21.000 de locuitori. Totodată, prin extinderea acestuia, VRSI va implementa un nou program investițional în valoare estimată de 13,7 milioane de euro, pe o durată de 8 ani, având ca obiective cheie extinderea și modernizarea stației de epurare, precum și a rețelelor de alimentare cu apă și de canalizare.

 

Compania gestionează în Otopeni 66 km de rețea de apă, 43 km de rețea de canalizare, punând la dispoziția clienților săi un Call Center disponibil 24/7.

 

În orașul Chitila, VRSI activează încă din anul 2016, în baza unui Contract de Delegare a gestiunii serviciului de alimentare cu apă și de canalizare, încheiat pe o perioadă de 10 ani. Compania gestionează o stație de epurare și tratare a apelor uzate (în localitatea Rudeni), 62 km de rețea de apă, 58 km de rețea de canalizare menajeră și pune la dispoziția celor aproximativ 14.700 de locuitori, un Call Center disponibil non stop.

 

Din anul 2019, Veolia România Soluții Integrate este prezentă și în orașul Popești-Leordeni, ca urmare a preluării Contractului de Concesiune încheiat pentru o perioadă de 49 de ani, începând cu anul 1999. Compania gestionează 64 km de rețea de apă, 56 km de rețea de canalizare și oferă servicii pentru 53.000 de locuitori, deserviți de asemenea de un Call Center disponibil 24/7.

 

Începând cu anul 2022, VRSI gestionează și Contractul de Delegare a serviciului public de alimentare cu apă potabilă și de canalizare din comuna Chiajna pentru următorii 19 ani. Compania asigură managementul și întreținerea a 54 km de rețea de apă și a sistemului de canalizare, cu o lungime de circa 43 kilometri, care deservesc peste 43.000 de locuitori.

 

De asemenea, tot în anul 2022, VRSI a preluat și contractul de delegare a serviciului public de alimentare cu apă potabilă în comuna Joița, județul Giurgiu, pentru o perioadă de 8 ani. VRSI gestionează 37 kilometri de rețea de apă ce poate deservi aproximativ 5.000 de locuitori.

 

În toate zonele metropolitane în care activează, VRSI urmărește ca obligațiile asumate prin contractele de furnizare a serviciilor de alimentare cu apă și de canalizare, să fie riguros respectate în conformitate cu reglementările legislative în vigoare, dar și în linie cu cele mai înalte standarde de calitate din domeniu, mai exact:

 

  • asigurarea cantitativă și calitativă a serviciilor oferite;
  • asigurarea adaptabilității la cerințele consumatorilor;
  • asigurarea accesibilității egale la serviciul public, în condiții contractuale;
  • asigurarea protecției și conservării mediului;
  • gestionarea serviciului în condiții de rentabilitate, calitate și eficiență prin:
    • diminuarea pierderilor comerciale prin depistarea consumatorilor clandestini și asigurarea funcționalității contoarelor;
    • optimizarea raportului dintre volumele de apă captate, distribuite și facturate;
    • respectarea graficului de lucrări cu caracter preventiv în rețelele de apă și canalizare;
    • rezolvarea cu promptitudine a lucrărilor de intervenție curentă la rețelele de apă și canalizare.