Dedicați misiunii de a deveni campioni ai transformării ecologice, angajații Veolia se află în centrul noii campanii publicitare a grupului la nivel mondial

Veolia își reafirmă ambiția de a deveni campion al transformării ecologice printr-o nouă campanie de comunicare care aduce în prim plan efortul și determinarea celor 220.000 de angajați - Resourcers - pentru a deschide noi orizonturi.

Lansată cu ocazia Zilei Internaționale a Mediului, noua campanie își propune să sublinieze implicarea unui colectiv optimist, hotărât să facă față provocărilor de mediu de astăzi, dar și de mâine. Campania debutează cu un video-manifest emblematic, The River, care pune în evidență ambiția voluntară a angajaților Veolia de a vedea lumea așa cum ar trebui să fie și se străduiește în fiecare zi să facă acest lucru posibil.

Platforma de comunicare este completată de portretele lui Fatima din Franța, Marta din Spania și Viktor din Germania, care vorbesc despre carierele lor și despre hotărârea de a realiza transformarea ecologică împreună. În următoarele luni, li se vor adăuga alte câteva zeci de povești ale angajaților, promovate atât pe suporturi media online și off-line, dar și pe rețelele de socializare ale Grupului și pe veolia.com, oferind oportunitatea ca întreaga lume să afle mai multe despre ceea ce fac colegii noștri Resourcers pe teren, zi de zi, noapte de noapte.

Laurent Obadia, Senior Executive Vice President, Stakeholders and Communications, a declarat: Această campanie este un mesaj de optimism, arătând că există soluții pentru transformarea ecologică și că acestea prind viață datorită oamenilor din întreaga lume care lucrează în fiecare zi pentru a schimba cursul lucrurilor. Mărturiile angajaților noștri reflectă angajamentul colectiv care ne conduce la ambiția de a deveni campionul global al transformării ecologice. Campania vine, de asemenea, cu o semnificație specială în contextul fuziunii noastre istorice cu Suez, care ne-a permis să ne extindem echipa cu noi talente. Astăzi, suntem deja 220.000, mai optimiști ca oricând, hotărâți și uniți pentru a face față celor mai mari provocări ale secolului nostru”.

PRODUCȚIE DE FILM
Regizat de: Truman & Cooper
Produs de: Diplomats
CREDITE FOTO
Agenție: Fisheye
AGENȚIE
Agenție: Havas Paris
Director de creație: Jeremy Prévost
Producători TV: Benjamin Besnaïnou și Philippine Domenech 
CLIENT
Client: Veolia
POST-PRODUCȚIE
Post-producție: HRCLS
 

Despre Veolia         
Grupul Veolia își propune să devină compania de referință în materie de transformare ecologică. Cu aproape 179.000 de angajați la nivel mondial, Grupul dezvoltă și oferă soluții revoluționare care sunt deopotrivă utile și practice, pentru gestionarea apei, deșeurilor și energiei. Prin cele trei activități complementare, Veolia contribuie la îmbunătățirea accesului la resurse, conservarea resurselor disponibile și regenerarea acestora. În 2020, Grupul Veolia a furnizat apă potabilă către 95 de milioane de oameni și servicii de gestionare a apelor uzate către 62 de milioane de oameni, a produs aproape 43 de milioane de megawatt-ore de energie și a tratat 47 de milioane de tone metrice de deșeuri. Veolia Environment (listată la Paris Euronext: VIE) a înregistrat venituri consolidate de 26,010 miliarde de Euro în 2021  www.veolia.com