Veolia își reafirmă ambiția de a deveni campion al transformării ecologice printr-o nouă campanie de comunicare care aduce în prim plan efortul și determinarea celor 220.000 de angajați - Resourcers - pentru a deschide noi orizonturi.
Lansată cu ocazia Zilei Internaționale a Mediului, noua campanie își propune să sublinieze implicarea unui colectiv optimist, hotărât să facă față provocărilor de mediu de astăzi, dar și de mâine. Campania debutează cu un video-manifest emblematic, The River, care pune în evidență ambiția voluntară a angajaților Veolia de a vedea lumea așa cum ar trebui să fie și se străduiește în fiecare zi să facă acest lucru posibil.
Platforma de comunicare este completată de portretele lui Fatima din Franța, Marta din Spania și Viktor din Germania, care vorbesc despre carierele lor și despre hotărârea de a realiza transformarea ecologică împreună. În următoarele luni, li se vor adăuga alte câteva zeci de povești ale angajaților, promovate atât pe suporturi media online și off-line, dar și pe rețelele de socializare ale Grupului și pe veolia.com, oferind oportunitatea ca întreaga lume să afle mai multe despre ceea ce fac colegii noștri Resourcers pe teren, zi de zi, noapte de noapte.
„Această campanie este un mesaj de optimism, arătând că există soluții pentru transformarea ecologică și că acestea prind viață datorită oamenilor din întreaga lume care lucrează în fiecare zi pentru a schimba cursul lucrurilor”, explică Laurent Obadia, Senior Executive Vice President, Stakeholders and Communications. „Mărturiile angajaților noștri reflectă angajamentul colectiv care ne conduce la ambiția de a deveni campionul global al transformării ecologice. Campania vine, de asemenea, cu o semnificație specială în contextul fuziunii noastre istorice cu Suez, care ne-a permis să ne extindem echipa cu noi talente. Astăzi, suntem deja 220.000, mai optimiști ca oricând, hotărâți și uniți pentru a face față celor mai mari provocări ale secolului nostru”.
PRODUCȚIE DE FILM
Regizat de: Truman & Cooper
Produs de: Diplomats
CREDITE FOTO
Agenție: Fisheye
AGENȚIE
Agenție: Havas Paris
Director de creație: Jeremy Prévost
Producători TV: Benjamin Besnaïnou și Philippine Domenech
CLIENT
Client: Veolia
POST-PRODUCȚIE
Post-producție: HRCLS
Despre Veolia
Grupul Veolia își propune să fie compania de referință pentru transformarea ecologică. Cu aproape 230.000 de angajați în întreaga lume, Grupul proiectează și furnizează soluții inovatoare, utile și practice pentru gestionarea apei, deșeurilor și energiei. Prin intermediul celor trei activități complementare, Veolia contribuie la dezvoltarea accesului la resurse, la conservarea resurselor disponibile și la refacerea acestora. În 2021, grupul Veolia a furnizat apă potabilă pentru 79 de milioane de persoane și servicii de canalizare pentru 61 de milioane de persoane, a produs aproape 48 de milioane de megawați oră de energie și a tratat 48 de milioane de tone de deșeuri. Veolia Environnement (Paris Euronext: VIE) a obținut venituri consolidate de 28.508 milioane de euro în 2021. www.veolia.com