Reuşite

Reuşite

Back to sectors
Veolia le oferă primăriilor şi autorităţilor locale soluţii creative pentru gestionarea serviciilor publice de apă, deşeuri şi energie. Printr-o gamă largă de modele de afaceri îmbunătăţite, Veolia ajută autorităţile să răspundă noilor provocări cu care se confruntă în procesul de asigurare a accesului la servicii de calitate înaltă, de abordare a problemelor sociale (solidaritate şi angajare), de economisire a resurselor naturale (apă şi energie), de recuperare a deşeurilor şi de reducere a amprentei lor ecologice.

DESERVIM 25 DE MILIOANE DE OAMENI ÎN JAPONIA


Veolia lucrează cu societatea de servicii Jenets pentru citirea contoarelor de apă ale locuitorilor din Tokyo, Osaka şi Kyoto.

465231

UN NOU MODEL DE SERVIC

Ca lider în rândul companiilor private occidentale care furnizează servicii de apă în Japonia, Veolia oferă servicii de gestionare a clienţilor pentru utilităţile publice de apă. Având drept clienţi municipali oraşele Tokyo, Osaka şi Kyoto, Veolia generează venituri anuale de peste 100 de milioane € în ţară şi are peste 10 milioane de clienţi. Activităţile Veolia în Japonia ilustrează capacitatea societăţii de a le oferi autorităţilor locale metode şi expertiză menite să optimizeze performanţele serviciilor fără a investi sau privatiza operatorii locali.

 

INOVAŢIE ŞI RESPECT PENTRU MEDIU

Veolia concepe soluţii inovatoare care ajută la protejarea mediului, cum ar fi noul centru ultramodern de apeluri telefonice care s-a deschis în anul 2014 în Narita, la 65 de km de Tokyo.
Jenets foloseşte o flotă de vehicule electrice din anul 2012. Până la finele anului 2015, toţi angajaţii vor putea folosi cele 300 de vehicule şi 600 de motociclete ale flotei, promovând angajamentul Veolia faţă de dezvoltarea responsabilă pe tot teritoriul Japoniei.
În cele din urmă, Veolia urmărește să introducă în anul 2014 un sistem de citire automată a contoarelor.

 
jersale





Christian Jersalé
Director, Veolia Japonia, responsabil pentru activităţile municipale

Provocarea noastră de zi cu zi în Japonia este de a schimba regulile jocului. Aceasta este o ţară foarte modernă, dar are încă multe de făcut în materie de optimizare şi organizare a utilităţilor sale publice.

 
Veolia_Business_map-Japon

20% din populaţie a devenit client Veolia

10 milioane de metri cubi de apă gestionaţi de Veolia


Avantajele pentru clienţi

  • Excelenţă operaţională: îmbunătăţirea performanţelor serviciilor
  • Control al costurilor
  • Nivel ridicat de satisfacţie în rândul locuitorilor în ceea ce privește calitatea serviciilor
 

Soluţii

  • Relaţiile cu clienţii: management prin intermediul mai multor canale de comunicare, gestionarea conturilor de clienţi, citirea contoarelor
  • Management al datelor şi servicii inteligente: citirea de la distanţă a contoarelor, gestionarea datelor privind consumul