Clienţi şi consumatori

Apă potabilă şi ape uzate

Grupul Veolia în România a creat o reţea de centre de servicii pentru clienţi, pentru serviciile legate de furnizarea de apă potabilă şi de canalizare, facilitând contactul direct. Timpul de lucru al centrului pentru clienţi este adaptat cerinţelor acestora, care primesc toate informaţiile referitoare la serviciile furnizate.

În România, Veolia furnizează servicii de apă și de canalizare pentru mai bine de 2,2 milioane de persoane din București, Ploiești și Otopeni.
 
Stabilirea și menținerea unor bune relații cu clienții noștri se află în strânsă legătură cu relațiile dezvoltate în intern între diviziile Veolia.
 
Acțiunile specifice relației cu clienții au fost susținute de-a lungul anului 2013 de campanii de comunicare specifice, dezvoltate și implementate astfel încât să contribuie la atingerea obiectivelor stabilite. Aceste campanii sunt suport atât pentru prezentarea beneficiilor pe care le au clienții, prin utilizarea responsabilă a serviciilor furnizate de Veolia, cât și pentru activitatea societății.
 
Veolia a lansat pentru București în anul 2013, un nou serviciu: plata on-line a facturilor emise pentru serviciile de alimentare cu apă și/sau de canalizare.
 
Plata on-line este o variantă sigură de economisire a timpului, care oferă flexibilitate și confort.
 
Configurat după modelul conturilor on-line utilizat de filialele Veolia, spațiul on-line Veolia pentru București conţine următoarele servicii online:
             • vizualizarea datelor contractuale;
             • vizualizarea ultimelor 6 facturi emise;
             • opțiunea de descărcare a facturilor în format pdf;
             • opțiunea de plată on-line;
             • istoricul plăților efectuate în ultimul an;
             • zona de administrare a contului on-line .
 
Clienții noștri din București ne pot contacta 24 de ore din 24 de ore, la numărul de Call Center: 021 207.77.77 sau *7777;
 
Clienţii noştri din Ploiești ne pot contacta 24 de ore din 24 de ore, la numărul de Call Center: 0800 800 923 (număr gratuit din rețeaua Telekom) și 0244 407 630 (apel taxabil din alte rețele);
 
Clienții noștri din Otopeni ne pot contacta  24 de ore din 24 de ore, la numărul de Call Center: 0800.800.844 (apel gratuit din rețeaua Telekom) şi 0244.406.922 (apel taxabil din alte rețele).